سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از توحید و عدل پرسیدند ، فرمود : ] توحید آن است که او را به وهم در نیارى و عدل آنست که او را بدانچه درخور نیست متّهم ندارى . [نهج البلاغه]
گل نر گس دلم دیوانه توست - حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست)
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • گل نر گس دلم دیوانه توست 

     اسیر نرگس مستانه توست                      

    دل من چون گدای بی نصیبی است                 

    که محو شوکت شاهانه توست                         

    اگر سوزی دلم صد بار ای یار                       

    بدان خاکسترش دیوانه توست                      

    دهی خاکسترش بر باد اگر هم                     

    سرانجامش مقیم خانه توست                            

    دلم مرغ و توصیادی در این دشت                      

    «دلم در بند آب و دانه توست»                           

    اگر عشق تو باشد کعبه دل                                   

    جهانی در طواف خانه توست                                    

    توئی ساقی که در جامت عقیق است                            

    می عشق خدا پیمانه توست                                    

    تو شمع بزم عشق عارفانی                                       

    دو عالم سر به سر پروانه توست                         

     

    سروده برادر گرامیمان «رها»



    مشتاق المهدی ::: شنبه 87/9/23::: ساعت 7:50 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 14
    بازدید دیروز: 17
    کل بازدید :396680

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    گل نر گس دلم دیوانه توست - حسین جان  (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست)
    مشتاق المهدی
    این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست این چه شمعی است که جانها همه پروانه اوست

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    گل نر گس دلم دیوانه توست - حسین جان  (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست)

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<