سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیم از خدا، کلید هر حکمتی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
آقا جون امام رضادلم برات پر می زنه - حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست)
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  •  

    آقا جون امام رضادلم برات پر می زنه            گدای همیشه رو ببین داره در می زنه

    آقا شرمنده ام از اون همه لطف و کرمت        آقا تنگ دل من می خوام بیام تو حرمت

    چی می شه ای آقاجون درد من دوا کنی     گره کور من تو زندگی تو وا کنی

    آقا من جز در خونه ات جای دیگه نمی رم    اونقده می گم رضا رضا رضا تا بمیرم

    غیر درگاه تو مولا دیگه من جا ندارم           خود تو خوب می دونی غیر تو مولا ندارم

    اونقده با نوکرات هستی تو آقا مهربون       نشده از حرمت دست خالی بیام بیرون

    خوب می دونی به حال ما چی می گذره    گدا رو ببین آقا منتظره یک نظره

    گوشه چشمی به من کن جون زهرا مادرت   یه چیزی بده آقا جون جواد به نوکرت

    آقا عشقم اینه تا نفس دارم صدات کنم      جون ناقابل مو همین جوری فدات کنم

    کی می گه تو غریبی غریب که عاشق نداره   روز و شب اینهمه عاشق به خاکت سر می زاره

    حرم قشنگ تو هیچی دیگه کم نداره          زائرت وقتی می یاد تو حرمت غم نداره

    غریبا توی بقیع شمع و چراغی ندارن          نه ضریح و نه حرم حتی رواقی ندارن

    زائرای مدینه عقده هاشون وا نمی شه       چرا قبر مادرت فاطمه پیدا نمی شه



    مشتاق المهدی ::: شنبه 87/9/23::: ساعت 7:43 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 48
    بازدید دیروز: 36
    کل بازدید :396940

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    آقا جون امام رضادلم برات پر می زنه - حسین جان  (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست)
    مشتاق المهدی
    این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست این چه شمعی است که جانها همه پروانه اوست

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    آقا جون امام رضادلم برات پر می زنه - حسین جان  (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست)

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<